wtorek, 6 marca 2012

azulejo - ceramiczne impresje


O portugalskich azulejo zaczęłam pisać w poprzednim poście

A teraz trochę kafli z życia codziennego.
Klatka schodowa jednej z kamienic ze skrzynkami na listy.
Podoba mi się taka "lamperia".



Fasada kamienicy w centrum.


Fasada kamienicy w centrum - detal.

Fasada kamienicy w centrum - detal.


Jeśli nie na fasadzie (bo wyjątkowo otynkowana), to jako oznaczenie placów i ulic.
Taka identyfikacja wizualna miasta mi odpowiada :)



 

Na fasadzie w starej części Lizbony.
Tak w ogóle klimatyczny ten odzieżowy.


I klimatyczny optyk...


Kiosk z gazetami, pocztówkami. Niestety w ostrym słońcu ciężko było mi zrobić zdjęcie, ale wokół drzwi widać jakieś detale płytek.


Kontrastowo. Ceramicznie i klasycznie.
  



 
 Na pchlim targu, o którym już wspominałam w poprzednim poście.


Z zabytkowym tramwajem ceramiczna fasada wygląda pocztówkowo :)
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz