piątek, 2 marca 2012

nowa etykieta, czyli będzie ekologicznie :)

Od czasu do czasu na moim pozlepianym blogu pojawiał się wątek "design - podoba mi się". Trochę to umarło za sprawą ogromu ilości pięknych rzeczy, które są warte uwagi, a trochę za sprawą ilości mojego czasu.

Poza tym pomyślałam, że wypadałoby bardziej do tego tematu się przyłożyć, ale do tego potrzebny by był osobny blog, a na to niestety już czasu brak. Pozostanę wierna "etykiecie" i od czasu do czasu coś dorzucę, co będzie nie tylko ładne, ale może i ceramiczne, typograficzne, a może... i ekologiczne (?)

... no właśnie! Ja właściwie chciałam poruszyć tu nowy wątek!

Jako, że pozlepiany blog ma to do siebie, że niektóre tematy nie są ściśle związane z ceramiką, to czas na nowy wątek, który planowałam od dawna. Może ktoś pomyśli, co słyszałam już nie raz, że próbuję naprawiać świat, (tak, tak wiem, że się nie da, ale będę uparta, może ktoś spojrzy na świat wokół siebie trochę inaczej).

Marzy mi się, abyśmy myśleli i postępowali bardziej ekologicznie. Może niektórzy pomyślą, że to brzmi trochę patetycznie i tanio, ale prawda jest taka, że chcąc nie chcąc musimy o tym pomyśleć: co zamiatamy pod dywan...

Oto i grafika


ps właściwie mój dywanowy global warming chyba był pierwszym krokiem w tym kierunku... Zatem trzeba to kontynuować :) Ale nie martwcie się: nie będzie listów, petycji i alarmów. Może wystarczą póki co ładne plakaty? ciekawe produkty? Taki mały "przypominacz" od czasu do czasu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz