poniedziałek, 18 stycznia 2010

Egzotyczne ryby od Ireny i Wiesława. cz. 2






Wiesław Pygoscelis - pseudonim WIESŁAW oraz Irena Pygoscelis - pseudonim IRENA to dwa moje dziobaski. Można było poznać w ich pierwszej przygodzie pt. "Wiesław i Irena polują na ryby! cz. 1".
Wrócili właśnie z romantycznej podróży, z której przywieźli mi trochę egzotycznych rybek. Wiadomo, tym, których lubimy chcemy dać, to czego sami pragniemy...., a że Irena i Wiesław rybką nie wzgardzą, to mnie się dostało.
Wzruszona do łez oglądałam fotki z ich romantycznego wypadu. Wiadomo Wiesław - rasowy amant, chciał pokazać swojej piękności w żakardowej sukience to cudowne gorące igloo, którego rzeczywiście jest właścicielem. Wiesław! zwracam honor, bo nie wierzyłam....
Cześć, i dzięki za ryby!

----------
przyp. red.: Ryby pochodzą z poprzedniego połowu Wiesława i Ireny. Tym razem wypieczone i poszkliwione. Główne szkliwa to: transparentne turkusowe crackle, antyczny turkus, miedziane, kosmos mittelblau, trochę kolorowych angob.
Temp. 1020-1080 stopni.

1 komentarz: